onsdag 7. mars 2012

Et siste VOFF fra meg...

Zorba 19.09.96 - 02.03.12

Så kom dagen da vi måtte ta farvel med en fantastisk følgesvenn gjennom 15 1/2 år... Det sise at hunden er menneskets beste venn. Det var du et strålende eksempel på, Zorba...

Du hadde en personlighet det var umulig å ikke bli fengslet av. Folk kunne ikke unngå å bli glad i deg. Mange særegenheter hadde du. Det er disse som gjør at vi smiler sånn når vi tenker tilbake på livet med deg :-)  Hver gang jeg ser et ekorn, skal jeg "boffe" litt for deg, hver gang jeg løfter opp en stein, vil jeg tenke på deg...

Til sommeren skal vi ta deg med til Åsen og hytta, ditt paradis. Der skal du få sove...

Takk for de fine årene. Jeg kommer til å savne deg ofte, kjære Zorba`n min.

Monika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar