tirsdag 18. januar 2011

Det måtte en mor til...

Ja, det tok ikke mindre enn 3 år å få kjøpt seg ski her i familien, og da snakker jeg om den eldre garde, altså meg og mannen min. Mannen min ja, som har vært fylkesmester i langrenn i møre og romsdal,( men det er leeenge siden det) har vel visse krav til utstyr, men det får så være. Da kan han jo kjøpe seg 1 par i tillegg som det er litt mer "sus" i :-) Alt er vel bedre enn mine 80-talls ski i lys lilla/grå og turkis. Nå slipper han i allefall å låne dem på barnas skidag neste år!
Samme dag som bindingen var montert var hele familien Gjøra i Granåsen og testa utstyret. Jubelen sto vel ikke i taket, men litt lettelse kunne spores! I 2 timer kosa vi oss i lysløypa. Og som om ikke det var nok, dro vi like greit til Gråkallen skileik på lørdag og storkosa oss med Rolf , Viviann og Sofie. De to største (barna ja!) gikk på ski fra skistua te Ferstad. *imponerende*
Noen bilder ble tatt, men for å unngå blider full av refleks, ble de litt "merkelige"



....og så er jo mor sjøl blitt gammel siden sist, 37 år. Huff og huff! Vi feira dagen sammen barna, mamma, pappa, oldemor, may og thomas. Hadde laga pizza, bakt brownies og laga bløtkake. Bløtkake ja... Den glemte jeg nesten å servere. Like før gjestene skulle dra, kom jeg på den, men når man skal tenne hele 37 lys, tar det tid. Men vi kom i mål og kaka var god :-)

Og Noah-vænnen hadd danseoppvisning for oss, Michael Jackson. Imponerende, så ut som han danset etter full koreografi :-) ....og i dag skal han og søstera begynne på HipHop. Spennende - bare ikke det også er FLAUT da, sånn som det meste er nå for tiden

Ser ut som om vi holder på å tenne på huset, men det er bare mamma som har bursdag. Neste år skal vi kjøpe lys med tall - altså 2 tall

Over og ut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar